poniedziałek, 17 lutego 2014

ramoneska & lity

Dzisiaj na moim blogu wpis ze stylizacją tym razem ze mną w roli głównej. Ostatnio bardzo mi się spodobały botki lity, więc postanowiłam że takie znajdą się w mojej kolekcji butów. Jestem bardzo zadowolona z zakupu, ponieważ nie tylko fajnie wyglądają i wydłużają nogi ale są przede wszystkim również bardzo wygodne. Z pewnością zostaną wykorzystane w innych moich stylizacjach. 
Moją ulubioną skórzaną ramoneskę połączyłam z szyfonową asymetryczną czarną tuniką oraz jeansowymi postrzępionymi szortami.
Za to moje włoski powoli zmieniają kolorek i już widać na nich trochę czerwieni :) Bardzo ciężko jest zmienić kolor czarny na inny. Niestety wymaga to naprawdę bardzo długiego czasu i cierpliwości. Ale pomału efekty są i mam nadzieję że będą coraz lepsze. 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz